Last night

Slagga hos Jamina, och Hanna var också där! Vi gjorde mat och de blev lövbiff med potatiskroketter vilket var mumma :) sen typ snacka vi massa och som vanligt hände någonting kul så de sluta med att vi låg på golvet och asgarva, haha såna är vi! :) sen satt vi vid datorn och drev med folk och sa att vi var Zayn Malik och såna grejer, haha ingen aning om varför men vi hade tråkigt.. Sen skypa vi med Tilda eftersom hon inte kunde va med och så började vi kolla på en film som hette Drive men alla somnade typ så vi stängde av den. Nu på morgonen hämtade mamma mig och körde mig till träningen och nu har jag precis kommit hem och ska snart gå ut och rida :) ja de var väl det, så bloggar jag mer sen! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0