I'm back

hejsan alla dom läsare som är kvar här. Som ni kanske märkt har jag inte bloggat nånting på århundranden och de beror på att jag har varit utomlands och solat och badat, och såna saker man gör utomlands..
Eller nej, de har jag verkligen inte hehe. Jag har bara inte haft tid och lust att blogga tyvärr men nu ska ja börja igen. 
 
Under den tiden jag inte har bloggat har de inte direkt hänt något speciellt och intressant förutom en sak. De är att nu i Lördags var jag och Kasper på runsten och "hopptävlade". De var en pay and jump och jag hoppade 70&80 cm. Det gick verkligen super! :)
Kommer ladda upp filmer från båda rundorna och kommer även skriva lite mer om de. 
 
Har precis kommit in från att ha varit ute i stallet och ridit ut. Kände att de var dags att ta tag i bloggningen igen nu så ja hoppas att ja inte tappar suget igen. 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0