Planer för dagen

  • Göra i ordning mig, borsta tänder och sånt 
  • Gå ut och rida Kasper. Ska rida ut en sväng själv då han behöver träna på det för han är världens mes när man rider ut.
  • Sen ska jag gå in och duscha, packa och göra i ordning mig
  • Åker sen till min kompis Wendela där jag ska sova över med henne, Julia och Olivia. Ska bli riktigt kul då vi inte träffats på länge och saknar allihopa!
två bilder från sommaren 2011 när jag, Wendela, Julia och Olivia hade eget "ridläger" hemma :)

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHHAHA AJ ALLTSÅ HUR SER JAG UT?! fyfan vilken hållning alltså jag orkar inte.
men åh vad kul vi hade, saknar våra ridläger!

2013-02-23 @ 01:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0