20 snabba frågor om mig

1. Värsta känslan?
Svar: När man slår i tån.. Känslan går bara inte att beskriva, de gör så sjukt ont.

2. Bästa känslan?
Svar: När de skolavslutning och man vet att de är sommarlooooov!
Och när de går bra i ridningen och konståkningen. De finns många bra känslor :)

3. Din första tanke när du tittar dig i spegeln på morgonen?
Svar: Herremingud.. "hur ser jag ut?"

4. Vilken ringsignal har du på mobiltelefonen?
Svar: Den vanliga på en Iphone typ?

5. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Svar: Rosa tapeter med vita hjärtan :)

6. Vad har du under sängen?
Svar: Dammråttor.. och en extrasäng

7. Ser på?
Svar: ser på? vet inte vad som menas med det men jag är iaf typ helt beroende
av pretty little liars!

8. Lyssnar på?
Svar: All musik som är "inne" och Justin Bieber typ 

9. Har du någonsin vart riktigt kär?
Svar: alltså riktigt kär är nog att ta i.. 

10. Skriv nåt smart!
Svar: gör en sexa med höger ben, sen gör du en sexa åt andra hållet med höger arm.
haha, funkade det? skulle inte tro det va?.. de där kanske inte var så smart haha?  

11. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem?
Svar: Inte så svår att gissa tror jag nog. Men ja de är iaf Justin Bieber såklart :)

12. Vad stod det i ditt senast mottagna sms?
Svar: "Känn dig suktad, chaaaaiiii"

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Svar: ja du..

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Svar: Galen, knäpp & typ omtänksam (hoppas jag) :)

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Svar: jag vet inget specifikt men alla ögonblick när något går riktigt bra är lyckliga.

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Svar: hmm.. undervattenshockey faktiskt. Ni kanske inte tror mig men de finns
faktiskt! :) eller nej, jag skulle vilja bli världsmästare i hästhoppning!

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Svar: lilltån? 

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Svar: FLYGA, vad annars? 

19. Vad är du beroende av?
Svar: mobilen och datan.. Och mina hästar och sen måste jag ju erkänna att jag är 
ganska så beroende av Justin Bieber också.

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Svar: En tiger! man vill ju känna sig lite som han i berättelsen om Pi ju :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva thulin

Mormors lilla loppa, du är allt det finaste som finns!!!!!

2013-02-10 @ 18:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0