Ingen bloggning idag, tell me about it.

Blir så himla tokig på blogg.se appen, asså sorry men ärligt talar den suger.. Tummen ner för den! Aja, nu ska jag sluta klaga. Jg har iaf varit på hööks idag och jag köpte ett nytt träns. Ett sånt här typ hunter tror jag det heter, som är kopia av dyon ;) sjuukt snyggt i varje fall! Sen köpte även mamma en vinterjacka och ett par vinterstövlar till mig vilket jag verkligen är i behov av! Sen hade jag konståkningsuppvisning i segeltorpshallen och ja kan ju säga att det gick så där.. Först åkte jag och min grupp ett program till Keshas låt die young och ingen var precis nöjd men men. Sen åkte jag mitt singelprogram och jag var ganska så nervös av nån konstig anledning. Men det gick väl helt okej fast har åkt mkt bättre! Ikväll blev det ändrade planer så jag åker till min kompis Maria och är med henne och Tilda :) hörs senare, xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0