halloj :D

hejsan folket!
jag heter Felicia, bor i en ort vid namn Grödinge som ligger mellan Södertälje och Stockholm vid kaggfjärden. Jag är född 1998 och alltså 14 år. Jag är ägare av två ponnyier som ni kommer kunna läsa en hel del om här på bloggen. Mer info om dom kommer i två andra inlägg! 
 
Ni kommer få läsa om mig, min vardag med vänner, skola & annat och om min "kärlek" till denna godbit:
Jises. ♥
 
Men mest kommer ni få läsa om mig som ryttare och om minna ponnyier Kasper & Melker och om våran väg och kamp för att nå toppen! 
Kasper ♥
Melker ♥
 
Så där, ett kort första inlägg med lite info :) mer info om mig och ponnysarna kommer snart!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0