10 fakta om mig

  • jag har typ 25-30 priser från att jag har tävlat i konståkning och har åkt och tränat konståkning i typ 10 år

 
 
  • jag kan bli helt crazy och speedad ibland och springa runt och leka, haha mina vänner vet hur jag menar! :)
  • jag är helt toookig i Justin Bieber, händer typ aldrig att jag inte säger hans namn minst en gång under en dag. Jag kan typ alla hans låtar utantill.
  • Jag har en hund som är typ världens fegaste och mesigaste men snällaste hund som finns! :)

  • jag gillar skräckfilmer även fast jag är sjukt rädd av mig, hehe :)
  • jag har världens sjukaste och dåligaste humor måste jag erkänna.. 

 
de här är typ det roligaste jag nånsin sett!! :D
  • jag älskar att dansa, är inte värsta dansaren och så men oseriös dans är jag grym på! (y)
  • hästar är det bästa jag vet och skulle inte klara mig utan dom! 
  • jag äger inte många märkessaker men är helt galen i de och vill hellre ibland ha märkesutrustning fast det finns likadana billigare grejer som inte är märke, hehe.
  • Jag ÄLSKAR att baka, särskilt kladdkaka men mina vänner och nästan alltid när jag har en kompis hemma eller jag är hemma hos en kompis bakar vi nåt som oftast blir kladdkaka! :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0